Driving through town

Har varit ute och kört bil i typ två timmar nu, ska bli så skönt när jag har fått mitt körkort. Då slipper jag ha en tjatande pappa bredvid mig hela tiden. Grymt skönt, men jag börjar bli nervös inför uppkörningen nu asså.
Men klarade jag teorin så borde jag ju klara den ännu bättre tycker jag allt.

Jag har fått förklarat för mig av ett antal personer nu att jag kör som en man. Vilket jag själv ser som något positivt haha, men det är det tydligen inte. Man ska inte mesa när man är ute i trafiken men man behöver ju inte direkt stå för 50% av alla olyckor heller kanske haha.
Ja önska mig lycka till iaf för snart gäller det!


Jag måste lätt skaffa mig en sån här bil tycker Natasha haha, den bara skriker "Här kommer Sarah!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0