En dag utan krav

Hade en trevlig och avslappnad kväll igår kväll men Gurkan och några killar. Helt rubbade var dem men det är ju bra haha, då passar jag in. Vi spelade spel och kollade på tv och hängde lite bara så det var nice.

Gick och la mig hyfsat tidigt men jag vaknade inte förrän 2 idag ändå, hade nog inte vaknat då ens om inte en liten pojke hade satt sig på min mage och skulle förklara vad ALLA våra tv spel handlar om. Så nu är jag proffs ;).
Idag har jag verkligen inga planer alls och eftersom jag ska jobba imorgon så tänker jag inte skaffa några. Som det ser ut just nu blir det nog lite fifa lirande och sen en joggingtur ute men vi får se hur det blir. Hoppas ni har en go lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0