Sovmorgon och en runda i vårvädret

Tog en inte så väldigt välförtjänt sovmorgon idag. Känns väl kanske lite fel att skippa skolan så mycket so jag gör men gud så skönt det är. Kan inte längta mer tills studenten och känslan av att bara vara fri utan en massa press och krav. Men så är det ju 1,5 år kvar ändå..

Började iaf dagen med ett stort glas vatten med citron i, det hjälper till att starta igång kroppen på morgonen. Sen drog jag på mig träningskläderna och gav mig ut i vårsolen, det är riktigt fint väder ute idag. Är lite trött efter träningen igår men det blev endå en runda på 5 km i skogen.

Nu är jag så pigg och glad man kan bli :D ska slänga i mig lite frukost och ta en dusch innan jag ger mig in till stan.


Längtar nåt grymt till sommaren nu när man kan vara ute och springa på stranden i solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0