Work it work it

Nu är jag äntligen hemma efter en lång men riktigt skön dag. Fikan blev till två fikor men jag lyckades hålla mig när alla runt mig satt och smaskade på sina cupcakes och tog scones istället, så himla gott! :)

Sen gick jag till gymmet, jag tränar ju på Sportlife och tränade i ca 1,5 timme. Det blev en blandning av kondition och styrka idag med lite mer vikt på styrkan. Helt sjukt vilken skillnad det har blivit på bara ett par månader med Thaiboxningen, klarar nästan dubbelt så mycket nu.



När jag kommer hem från träningen är jag alltid helt slut och inte alls sugen på att laga mat. Men samtidigt skriiker ju magen efter god och nyttig mat och man vill bara trycka i sig allt man ser.
Här är iaf ett tips på snabblagad, nyttig, god mat som är perfekt efter ett hårt träningspass. Ta vad ni har!



Stekta ägg, keso, bacon, vindruvor, tomater och stekt falukorv. GOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0